Når jeg vurderer Storebrand Bank Kredittkort, ser jeg en blanding av positive og negative tilbakemeldinger fra brukerne. Her er noen av høydepunktene jeg har lagt merke til:
Positivt
Fleksibilitet: Det er utrolig praktisk med 45 dager rentefri betalingsutsettelse, noe som gir en god tidsramme for å betale regningen. I tillegg gjør muligheten for å betale på nettet, med mobilen eller aktivitetsklokken det enkelt for meg å håndtere betalingene mine.
Forsikringer: Jeg setter pris på at kortet inkluderer en robust reise- og avbestillingsforsikring, samt automatisk kjøpsbeskyttelse. Å ha forsikring mot sykkeltyveri er også et stort pluss for meg som sykler mye.
Gebyrfritt minibankuttak i utlandet: Som en som reiser mye, er det fantastisk at jeg ikke trenger å bekymre meg for gebyrer når jeg tar ut penger i utlandet.
Negativt
App-problemer: En del kunder nevner at nettsiden og appen kan være rotete og lite brukervennlige. Jeg har selv opplevd et par frustrerende situasjoner når jeg prøvde å navigere gjennom appens funksjoner.
Kundeservice: Det har vært rapporter om dårlig kundeservice, spesielt når man opplever tekniske problemer. Dette kan være bekymringsfullt dersom man trenger hjelp raskt.
Forsikringsbegrensninger: Forsikringene har visse begrensninger, spesielt for personer over 70 år. Dette kan være en viktig faktor hvis man vurderer kortet til eldre familiemedlemmer.
Det er alltid lurt å se på flere kundeanmeldelser og vurdere om dette kortet passer ens egne behov. Selv om det er noen ulemper, kan fordelene absolutt veie tungt for de fleste. Hvis du har spørsmål eller spesifikke erfaringer du ønsker å dele videre, tar jeg gjerne imot dem!