Jeg har hatt re:member Gold kredittkort i flere år, og jeg har opplevd det som svært tilfredsstillende. Generelt sett vurderes re:member Norge til å være «Enestående» med en imponerende score på 4,7/5 på Trustpilot. Dette gir meg tillit til at jeg har gjort et godt valg.
Mine erfaringer:
- Kundebehandling: Jeg har alltid fått svar når jeg har henvendt meg, noe som er en stor lettelse. Det er hyggelige folk som jobber der, og de tar seg tid til å lytte.
- Ventetid: På den negative siden har jeg opplevd litt ventetid for å komme gjennom til kundeservice—til tider over fem minutter. I en travel hverdag kan dette føles frustrerende, men kvaliteten på svarene jeg får veier ofte opp for ventetiden.
Fordeler ved kortet:
- God kundeservice: Flere brukere roser den profesjonelle og vennlige servicen.
- Brukervennlighet: Enkel tilgang til informasjon om kortbruk via app eller nettside.
Det er også fint å vite at anmeldelser på Trustpilot ikke kan skjules eller belønnes av virksomheten, noe som gir mer autentiske vurderinger fra kunder.
For mer informasjon om hva andre mener om re:member Gold kredittkort, anbefaler jeg å ta en titt på Trustpilot hvor man kan få et tydeligere bilde av tilbudet deres.
Slik sett vil jeg si at re:member Gold kredittkort definitivt er verdt vurderingen hvis du ser etter en pålitelig kortløsning!