Jeg har benyttet meg av Lendo sitt tilbud for kredittkort og har fått en veldig positiv erfaring. Lendo har en vurdering på 4,8/5 på Trustpilot, noe som gir en trygghet om at mange andre også har hatt gode opplevelser med dem. Det er viktig for meg å vite at virksomheten som tilbyr disse tjenestene er anerkjent av kundene sine.
Her er noen av grunnene til at jeg anbefaler Lendo:
- Enkel navigasjon: Prosessen med å søke om kredittkort var smertefri og rask. Jeg likte at alt kunne gjøres online uten unødvendig mas.
- Gode tilbud: Jeg fikk tilgang til flere konkurrerende tilbud fra ulike banker, som alle var mer fordelaktige enn hva jeg hadde funnet selv.
- Noe å tenke på: Flere kunder melder om at de fikk svar umiddelbart etter søknaden, noe som skaper en følelse av effektivitet og nytte.
Selv når det kom til eventuelle problemer, rapporterer folk at kundeservice er hjelpsom og imøtekommende. Jeg setter stor pris på muligheten for å se hva andre kunder mener om Lendo; det gir mer innsikt i deres tjenester, spesielt gjennom Trustpilot.
Alt i alt kan jeg si at Lendo virkelig gjorde jobben sin med å tilby en enkel og kostnadseffektiv måte å finne riktig kredittkort på. Det var betryggende å ha flere alternativer, jeg følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen.