Jeg har hatt erfaringer med TF Bank Mastercard, og det begynte ganske bra. Banken vurderes som "Bra" med 4,2/5 på Trustpilot. Tidligere fikk j]eg en veldig rask vurdering og oppdatering av kredittgrensen, noe jeg virkelig satte pris på.
Positive sider:
- Rask behandling: Jeg opplevde at søknadsprosessen var både grei og enkel.
- God respons: Kundeservicen var hurtig til å svare og ga klar informasjon underveis.
Men etter hvert dukket det opp flere utfordringer som forvandlet min positive opplevelse til kanskje noe mer negativt.
Negative sider:
- Kostnader: Som mange andre kunder, oppdaget jeg at det ble trukket for en betalingsforsikring jeg aldri ba om. Dette førte til at jeg betalte over 1000 kr over tre måneder uten å være klar over kostnaden. Dette virker som en skjult avgift!
- Mangel på transparens: TF Bank kommuniserte ikke tydelig at forsikringen var inkludert i avtalen når man signerte.
- Dårlig kundeservice ved klager: Da jeg forsøkte å klage over denne kostnaden, følte jeg at banken ikke tok meg seriøst.
Jeg vil nå ta saken videre for å kreve tilbakebetaling av de ulovlige trekkene. Som konklusjon kan det være lurt å være ekstra varsomme med TF Bank og deres korttilbud. Hvis du vil vite mer om andres erfaringer eller dele din egen, kan du sjekke Trustpilot for mer informasjon.
Til slutt anbefaler jeg alle som vurderer TF Bank om å lese nøye gjennom vilkårene før de signerer!