Mina erfaringer med Morrow Bank har vært alt annet enn positive. Jeg ble overrasket over deres gjennomsnittlige vurdering på 3,1/5 på Trustpilot, noe som kanskje ikke er så rart gitt de negative tilbakemeldingene som florerer.
Hva jeg la merke til:
Dårlig kundeservice: Flere anmeldelser indikerte at det er vanskelig å få tak i kundeservice. Jeg har selv erfart lange ventetider for svar. Det kan ta opptil 2-3 uker å få svar via chat, og ofte er svaret helt ufullstendig.
Problemer med betalinger: Noen kunder rapporterte om krav som ble glemt av banken, og de ble truet med inkasso uten grunnlag. Dette bekymrer meg, da det handler om økonomisk trygghet.
Usikre lån: Jeg opplevde også en frustrerende situasjon med uklare rentejusteringer etter at jeg hadde signert låneavtale. Renteøkningene kom hyppig og virket lite transparente.
Oppsummering:
Uansett hvordan jeg snur det, anbefaler jeg sterkt å være forsiktig med Morrow Bank. Deres praksiser virker tvilsomme, og det gir mer angst enn den tryggheten vi ønsker fra en bank. Det føles mer som et salgstriks for å fange nye kunder enn deres hensikt om å tilby gjennomsiktige og trygge tjenester. Hvis du vil lese flere detaljerte anmeldelser kan du sjekke ut Trustpilot her.