Instabank gir et interessant innblikk i moderne banking, og jeg må si at mine erfaringer har vært blandede. På Trustpilot er banken vurdert som «Enestående» med en score på 4,6/5 basert på over 2 700 anmeldelser. Dette kan virke lovende, men det er mange nyanser å vurdere.
Hva jeg liker:
- Rask behandling av lån: Flere brukere nevner hvor kjapp prosessen med å få lån er, noe som er en stor fordel for de som trenger rask hjelp.
- Hyggelig kundeservice: Jeg har også fått inntrykk av at kundeservice generelt er vennlig og hjelpsom, noe man ønsker i møte med økonomiske spørsmål.
Utfordringer:
- Rente på innskudd: Flere anmeldelser peker på at renten ikke er den beste tilgjengelige, noe som påvirker min beslutning om å spare her.
- Tekniske problemer: Det har vært rapporter om frustrasjoner relatert til nettbankløsningen og appen. Jeg selv opplevde at innloggingen kunne være klønete til tider.
Negative aspekter:
Selv om mange erfaringer er positive, finnes det også kritiske røster. En del kunder har klaget på gebyrer og systemfeil. Det er spesielt bekymringsfullt når så mange beskriver følelser av å ikke bli hørt i utfordrende situasjoner.
For mer informasjon kan du besøke Trustpilot for et bredere perspektiv. Å ha både positive og negative sider tydeliggjør at mens mange finner verdi i tjenestene til Instabank, finnes det også elementer som kan forbedres betraktelig.