Jeg har hatt positive erfaringer med Zen Finans, som skiller seg ut med en enestående vurdering på 4,9 av 5 på Trustpilot. Det er imponerende at de verken betaler for å skjule negative anmeldelser eller gir belønninger for positive.
Mine opplevelser:
Fantastisk kundeservice: Jeg fikk hjelp fra Jason, som var både rask og effektiv i behandlingen av lånesøknaden min. Hans profesjonalitet og vennlighet gjorde prosessen stressfri. Jeg kan varmt anbefale ham!
Rask refinansiering: Jeg hadde også en flott opplevelse med Khan og Henrik, som ordnet refinansieringen min på kort tid. De var alltid tilgjengelige og svarte grundig på spørsmålene mine.
Generelle inntrykk:
Andre brukere har også delt positive tilbakemeldinger om empati og god kommunikasjon fra rådgivere som Zarifa og Henrik. Mange roser teamet for å være lyttende og hjelpsomme.
Selv om jeg har lest noen negative anmeldelser med klager om telefonhenvendelser, føler jeg at Zen Finans tar disse tilbakemeldingene seriøst og jobber aktivt for å forbedre seg.
For meg er det klart at Zen Finans tilbyr overlegen kundeservice kombinert med høy profesjonalitet, noe som gjør dem til en pålitelig aktør i finansmarkedet. Les mer om hva andre sier på Trustpilot.
Til slutt vil jeg si at min erfaring har vært veldig bra, og jeg ser frem til å bruke deres tjenester igjen i fremtiden!