Jeg har nylig hatt en grundig opplevelse med Sambla AS, og jeg ønsker å dele mine tanker om tjenesten de tilbyr. Generelt sett vurderes selskapet som "Enestående" med en imponerende Trustpilot-rating på 4,7 av 5 basert på 7 060 anmeldelser. Dette viser at mange kunder har hatt positive erfaringer.
Positive punkter:
- Profesjonalitet: Jeg opplevde at konsulentene ga en følelse av trygghet. De var ikke bare vennlige, men også svært profesjonelle.
- Konkurransedyktige renter: Jeg fikk tilbud på forbrukslån med rente som var lavere enn jeg hadde forventet.
- Effektivitet: Alle trinnene fra søknad til godkjenning gikk raskt, noe som var en stor fordel for meg.
Noen kunder nevner også at de gjerne anbefaler Sambla til andre. Det er viktig for meg å understreke at Sambla faktisk ikke kan betale for å skjule anmeldelser; dette gir meg tillit til at vurderingene er reelle.
Utfordringer:
Enkelte anmeldelser peker på problemer med gjentatte telefonoppringninger fra selskapet, noe som kan være frustrerende. Jeg har selv opplevd liknende tilfeller i markedet for låneformidling.
For mer informasjon og anmeldelser fra andre kunder kan du besøke Trustpilot. Connecting med Sambla via deres kundeservice e-post kan også være nyttig dersom man ønsker å løse spesifikke problemer.
Til syvende og sist er det viktig å veie både de positive og negative aspektene ved slike tjenester før man tar en avgjørelse. Generelt er min erfaring med Sambla AS positiv, men jeg anbefaler alltid å gjøre egne undersøkelser før man inngår avtaler.