Jeg har hatt en veldig positiv opplevelse med Lendo. Det er imponerende å se at de vurderes som «Enestående» med en score på 4,8/5 på Trustpilot. Dette er ikke bare tall; det gjenspeiler reelle kundeopplevelser. Jeg har funnet at prosessen med å søke lån via Lendo er utrolig enkel og grei, uten mas fra selgere.
Noen punkter fra min erfaring:
- Flott servicio: Jeg fikk gode forslag fra flere banker som konkurrerte om min oppmerksomhet.
- Ingen telefoner fra selgere: Det var faktisk en lettelse at jeg ble kontaktet via SMS og e-post i stedet for uønskede telefonanrop.
- Bedre tilbud: Tilbudene jeg mottok var betydelig bedre enn hva jeg kunne finne på egenhånd.
Lendo hjalp meg også da jeg stod overfor problemer etter en vannlekkasje. Selv om jeg fikk noen avslag på lån i begynnelsen, var det motiverende å se hjelpen de tilbød underveis mot et endelig gjennomslag.
Dessuten setter deres åpne tilnærming til tilbakemeldinger dem i en klasse for seg når det gjelder kundeservice
- "Veldig god service."
- "Raskt og effektiv behandling."
- "Fikk først to avslag, så hjelp og gjennomslag."
Alt i alt, kan jeg uten tvil konkludere med at Lendo har vært til stor hjelp for meg, og jeg ville absolutt anbefalt dem til venner og familie!