Det har vært en ganske frustrerende opplevelse med Komplett Bank. Med en vurdering på 1,6/5 på Trustpilot, kan jeg ikke si at jeg er overrasket over de negative erfaringene jeg har hatt. Kundeservice er utvilsomt et område hvor de sliter; jeg opplevde uforholdsmessig lange ventetider både på telefon og e-post. Etter å ha ventet over 30 minutter for å komme gjennom, var svaret deres ofte lite hjelpsomt.
Noen av mine nøkkelprinsipper om tjenesten:
- Lang ventetid: Det virker som om de alltid har en lang kø, og det er nesten umulig å få svar innen rimelig tid.
- Dårlig kundeservice: Da jeg endelig kom i kontakt med dem, fikk jeg ofte ufullstendige svar eller ingen svar i det hele tatt på det jeg spurte om.
- Uoversiktlighet ved betalinger: Jeg opplevde også flere problemer med fakturaene og betalingene mine, der de tilsynelatende roter ganske mye.
Jeg vil støtte anbefalingene fra andre til å styr unna Komplett Bank. Det beste stedet for banktjenester bør være der man får hjelp når man virkelig trenger det. Hvis du ønsker mer informasjon før du tar valg, kan du besøk Trustpilot der ulike erfaringer er dokumentert tydelig av brukere.
Alt i alt vil jeg si at Komplett Bank leverer utilfredsstillende tjenester som virkelig ikke møter forventningene man har til en bank.