Mine erfaringer med Bank2
Jeg har hatt en blandet opplevelse med Bank2 når det gjelder forbrukslån. Først og fremst må jeg si at banken får et generelt bra omdømme, med en Trustpilot-score på 4,2 av 5.
Positive opplevelser:
- Jeg opplevde prosessen som rask og trygg. Tidligere rådgivning hjalp meg faktisk med å spare penger ved refinansiering.
- Takk til eller terapeute for hjelpen, selv om jeg synes etableringsgebyret var litt høyt.
Negativt:
- Jeg var ikke alene om å føle frustrasjon over kundeservice. Noen anmeldelser jeg leste klaget på at det tok lang tid å få svar, og at ansatte ser ut til å ha glemt viktige dokumenter.
- En annen anmeldelse bemerket hvordan de tidligere hadde vært en av de beste bankene, men nå føltes nettbanken unødvendig komplisert, med mange gebyrer.
Det er tydelig at meninger om Bank2 varierer sterkt. Selv om det er mange fornøyde kunder, er det også et betydelig antall som har hatt negative erfaringer. Jeg anbefaler derfor å gjøre grundig research før man bestiller lån hos dem.
For mer detaljerte anmeldelser kan du sjekke Trustpilot. Her kan alle dele sine erfaringer, noe som gir et bredere perspektiv på bankens tjenester.